en dag kvar

tills jag äntligen ska få min lilla semester på 2 veckor. Eller semester och semester, ska till Sala på intensivplugg inför skrivning och körning den 5 och 12 maj. Pirrar en aning redan men är man gud över rondellernasvärld så lär jag ju inte ha några som helst problem att klara körkortet galant. Ska även passa på att träffa min kära Jessica när jag ändå är i hennes trakter, visst ligger bara Sala 1 h bilfärd från Uppsala men de blir ändå aldrig av att man ses. Hon som nyligen också satt sin dotter till världen, Amela, ska bli kul att äntligen få träffa de lilla krabaten också.

Denna dag har varit mycket seg och kommer helt klart bli segare. Jag som aldrig lyckas sitta still ska äntligen bara för ingenting, ingenting är nice och så jävla skönt så det ser jag fram emot. Ska tillbringa kvällen åt hunden och även en massa mys när väl min Sambo kommer hem, som tyvärr tvingas jobba ihjäl sig ända till kl 19. Men får överasska med lite middag så blir han nog överlycklig.
Kanske ska städa lite ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0